30 Kasım 2020 Pazartesi

Yar Bize Yar Dediler Türküsünün Do Re Mi Notaları

 

Yar Bize Yar Dediler Türküsünün Flüt, Bağlama, Melodika, Do Re Mi Notaları

 

MİMİMİ FAMİRE MİRE RERE FAMİRE MİREDO REDO 

RERERE MİREDO REDO DODO MİREDO REDOSİ DOSİ

DODODO DOSİ DOSİ SİSİ REDOSİ DOSİLA SİLA

SİSİSİ SİİLA SİLA LALA DOSİLA – LASİDOREMİ geçişini yapıp tekrar baştan çalıyoruz daha sonra la karar ile bitiriyoruz.

 

Yar Bize Yar Dediler Sözleri

yar bize yar dediler

beni hiç düşünmediler

üzerime geldiler

dünyamızı dar ettiler

bu genç yaşımda beni

isyankar bir kul ettiler

bu genç yaşımda beni

isyankar bir kul ettiler

anam bırak çağlayım

buna da karşı geldiler

bunlar yetmezmiş gibi

sazıma leke sürdüler

zaten derdim var benim

dert üstüne dert verdiler

zaten derdim var benim

dert üstüne dert verdiler

yalnızım yürüyorum

nere gidem bilmiyorum

ayrılayım diyorum

buna dayanamıyorum

ayrılık acısını

ölümden zor buluyorum

ayrılık acısını

ölümden zor buluyorum

yalnızım yürüyorum

nere gidem bilmiyorum

ayrılayım diyorum

buna dayanamıyorum

ayrılık acısını

ölümden zor buluyorum

ayrılık acısını

ölümden zor buluyorum

bana ayrıl diyorlar

sana yar olmaz diyorlar

meselemi bilmiyorlar

halımda anlamıyorlar

sevdayı bilmez miyiz

unutursun diyorlar.

sevdayı bilmez miyiz

unutursun diyorlar.

yar bize yar dediler

beni hiç düşünmediler

üzerime geldiler

dünyamızı dar ettiler

bu genç yaşımda beni

isyankar bir kul ettiler

bu genç yaşımda beni

isyankar bir kul ettiler

yar bize yar dediler

beni hiç düşünmediler

üzerime geldiler

dünyamızı dar ettiler

bu genç yaşımda beni

isyankar bir kul ettiler

bu genç yaşımda beni

isyankar bir kul ettiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder