14 Kasım 2020 Cumartesi

Ahmet Kaya Doğum Günü Şarkısının Do Re Mi Notaları

 

Ahmet Kaya Doğum Günü Şarkısının Flüt, Org, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları

 1.BölümLa La La La La La La La Si Doo Si Si La (La Fa La La Geçiş)

(İnsan Ların Yüzle Rini Göre Miyorum)

Si Do Do Si Si Si Do Do Si Si Si Doo Si Si La La (La Fa La La)

 (Boğazim Düğüm Düğüm Çöze Miyorum)

La La La La Ree Re Si La Si La Sol Fa Sol Lsi (Si La Sol Fa Mi Fa)

( İstesem De Yanına Gelemiyorum) Alt Telden Çalınacak Geçiş Müziğindeki Fa Üst Telden Çalınacak

2.BölümRe Re Re Faa Mii Re Mi Mi Re Do Si Do Re Do Mii (Mii Re Do Re Mi)

( Tutsam Şu Karanlığı Tutsam Da Yırtsam)

Re Re Re Faa Mii Re Mi Mi Re Do Si Do Re Do Mii (Mii Re Do Re Mi)

( Ah Elim Tutuşmasa Elini Tutsam)

Re Re Re Faa Mii Re Mi Mi Re Do Si Do Re Do Mii (Mii Re Do Re Mi)

( Susmasan Konuşsan Sesini Duysam)

Re Re Re Faa Mii Re Mi Mi Re Do Si Do Re Do Mii 

(Akor Alt:Mi Orta : La Üst : Do)(Tutsam Güzel Yüzünü Bağrıma Bassam)

3. BölümSol Laa Lala La Sol

(Doğum Günüm Bugün)

Sol Sii Sisi Sisii

(Doğum Günüm Gülüm) Alt 

LaLa Doo Do Do Si Si La ( Geçiş Akor 3kere Orta Re )

(Doğum Günüm Diyorsun) Üst Fa

Alt Telden Çalınacak

4 . BölümMi Mi Fa Fa Re Re Mi Mi Do Do Re Do Si Si Mi

(Doğum Günün Kutlu Olsun Mutlu Ol Senelerce)

Mi Mi Fa Fa Re Re Mi Mi Do Do Re Do Si Si Laaa

( Sana Boncultan Kuş Yaptım Konacak Pencerene)

Mi Mi Fa Fa Re Re Mi Mi Do Dore Do Si Si Mi

(Karakollar Beni Alır Sorgular Gecelerce)

Mi Mi Fa Fa Re Re Mi Mi Do Dore Do Si Si Laaa

( Hiç Bekleme Belki Gelmem Gelemem Senelerce

 

Ahmet Kaya Doğum Günü Sözleri

İnsanların yüzlerini

Göremiyorum

Boğazım düğüm düğüm

Çözemiyorum

İstesen de yanına gelemiyorum

Tutsam şu karanlığı

Tutsam da yırtsam

Ah elim tutuşmasa elini tutsam

Susmasan konuşsan

Sesini duysamTutsam güzel yüzünü

Bağrıma bassam

Doğum günüm bugünüm.

Doğum günüm gülüm

Doğum günüm diyorsun

Doğum günün kutlu olsun

Mutlu ol senelerce

Sana boncuktan kuş yaptım

Konacak pencerene

Karakollar beni alır

Sorgular gecelerce

Hiç bekleme belki gelmem

Gelemem senelerce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder