3 Kasım 2020 Salı

Aleyna Tilki Nasılsın Aşkta? Do Re Mi Notaları

 Aleyna Tilki Nasılsın Aşkta? Do Re Mi, Flüt, Piyano, Melodika Notaları

re# – re# – re# – do#re# – re# – re# – do# re# – re# – re# – do# – do# – dore# – re# – re# – fa# – fa# – mire# – re# – re#re# – do# – re#re# – do# – re#re# – do# – re#do# – do# – dore# – fa# – fa# – fa# – fa# – sol# – fa#27 sol# – sib – sib – sib – sib – sib – si – sib – sol# – re# – re#24 sol# – sib – sib – sib – sib – sib – si – sib – sol#si – si – sib – sol# – fa#si – si – sib – sol# – fa# – sol#re# – re# – sol# – sol#si – si – sib – sol# – fa#si – si – sib – sol# – fa# – sol#re# – mi – fa# – mi – re#

 

Nasılsın Aşkta Sözleri

 

Bu nasıl aşk

Bu nasıl yaz

Bu nasıl bir heyecan

Eskidendi kalbim transparan

Dipteydim, koyuydum, soğuktum yani ben

Isındı kalbim senleyken

Kimseye sorma

Aşkla alakalı

Benden sonra

Benden başka

Anlatamaz ki her halini otek bir tip insan sonuçta

Bana rağmen kalsan,uçsam kaçsam

Benle başla

Her şey başka

Herkese dinlet

Aç sesi full

Bu delinin aşkı bambaşka

Nasılsın aşkta

Gir hadi dünyama

Asla korkma

Çılgın, romantik, gözükara olsam da

Her tadı başka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder