8 Kasım 2020 Pazar

Bir Of Çeksem Karşıki Dağlar Yıkılır Türküsünün Do Re Mi Notaları

 

Bir Of Çeksem Karşıki Dağlar Yıkılır Türküsünün Flüt, Bağlama, Melodika, Do Re Mi Notaları

 LA SİDO RE RERE

RE DO Mİ DO DO Sİ RE Sİ

Sİ LA SOL LA SOL

LA SİDO RESİ DO 

DO Sİ LA Sİ LA LA LA LALALA

LA DO RE Mİ

Mİ Mİ Mİ SOL Mİ MİRE

RE DO RE Sİ DO DO DO

LA Sİ DO RE RE RE

RE DO Mİ DO DO Sİ RE Sİ

Sİ LA SOL LA SOL

LA Sİ DO RE Sİ DO

DO Sİ LA Sİ LALALA LALALA

LA DO RE Mİ

Mİ SOL Mİ Mİ RE RE

RE DO RE Sİ DO DO DO

LA Sİ DO RE RE RE RE

RE DO Mİ DO DO Sİ RE Sİ

SİLA SOL LA SOL

LA Sİ DO RE Sİ DO

DO Sİ LA Sİ LALA LALALALAA


Bir Of Çeksem Karşıki Dağlar Yıkılır Sözleri

 Bir Of Çeksem Karşı Ki Dağlar Yıkılır

Bugün Posta Günü Canım Sıkılır

Ellerin Mektubu Gelmiş Okunur

Benim Yüreğime Hançer Sokulur

Şu Karşı Ki Dağda Bir Top Kar İdim

Yağmur Yağdı Ilgıt Ilgıt Eridim

Evvel Yarin Sevdiği De Ben İdim

Şimdi Uzaklardan Bakan El Oldum

Bir Of Çeksem Karşıki Dağlar Yıkılır Türküsünün Flüt, Bağlama, Melodika, Do Re Mi Notaları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder