10 Kasım 2020 Salı

Ben yürürüm yâne yâne ilahisinin Do Re Mi Notaları

 

Ben yürürüm yâne yâne ilahisinin Flüt, Org, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları

 

si si si si do2 si si la la sol sol do2 si si la

la sol sol fa sol la do2si lasol solfa mi mi si si si si

do2 si si la la sol sol do2 si si la la solsol fa sol la do2sila sol

solfa mi mi si si si si do2 sila la do2 si si la la sol sol

do2 si si la la sol sol fa sol la do2si la sol sol fa mi mi


 Ben yürürüm yâne yâne ilahisi sözleri

 Ben yürürüm yâne yâne

Aşk boyadı beni kâne

Ne akilem ne divâne

Gel gör beni aşk neyledi

Derde giriftar eyledi

Kâh eserim yeller gibi

Kâh tozarım yollar gibi

Kâh akarım seller gibi

Gel gör beni aşk neyledi

Ya elim al kaldır beni

Ya vaslına erdir beni

Çok ağlattın güldür beni

Gel gör beni aşk neyledi

Miskin Yunus biçâreyim

Baştan ayağa yâreyim

Dost elinde âvareyim

Gel gör beni aşk neyledi

Şiir: Yunus Emre

Beste: Anonim

Ben yürürüm yâne yâne ilahisinin Do Re Mi Notaları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder