28 Kasım 2020 Cumartesi

Geleceğin Yok Senin Şarkısının Do Re Mi Notaları

 

Geleceğin Yok Senin Şarkısının Bağlama, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları

 RE Mİ FAFA FAFA FAMİ FAMİRERE – FAMİRERE

RE Mİ MİMİ MİMİ MİRE MİREDODO – MİREDODO

Sİ SO RERE RERE REDO REDOSİSİ – REDOSİSİ

LA Sİ DODO DODO DORE DOSİLALA – DOSİLALA

 

Geleceğin Yok Senin Sözleri

 Ben başımın çaresine bakayım,

Bu senede geleceğin yok senin.

Ben kendime başka bir yar bulayım,

Kadir kıymet bileceğin yok senin.

Yollarına güller ektim bekledim.

Haftaları mevsimlere ekledim,

Her gün posta kutusunu yokladım,

İki satır yazacağın yok senin.

Dağ başında yalnız bir gül gibiyim,

Ben kendi canıma bir ev gibiyim.

Çölde susuz kalmış bir gül gibiyim,

Üzerime yağacağın yok senin.

Haftaları mevsimlere ekledim,

Her gün posta kutusunu yokladım,

İki satır yazacağın yok senin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder