10 Kasım 2020 Salı

Şu Karşı Yaylada Göç Katar Katar Do Re Mi Notaları

 

Şu Karşı Yaylada Göç Katar Katar Flüt, Org, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları

 Re Re Re do si – Do re do re si – Re re re do si do re do re si

Şu karşı yaylada göç katar katar

Re re re do si – do re do re si – Re re re do si – do re do re si

Bir güzel sevdası serimde tüter 

Re re re do si – do re do re si – re re re do si – do re do re si

Bu ayrılık bana ölümden beter

Re mi re re do si si la – la la la la si si la – do si la la la la

Geçti dost kervanı eyleme beni

 

Şu Karşı Yaylada Göç Katar Katar Sözleri

 Şu karşı yaylada göç katar katar

Bir güzel sevdası serimde tüter

Bu ayrılık bana ölümden beter

Geçti dost kervanı eyleme beni

Şu benim sevdiğim başta oturur

Bir güzelin derdi beni bitirir

Bu ayrılık bana zulüm getirir

Geçti dost kervanı eyleme beni

Ben gidersem sunam bana ağlama

Ciğerimi aşk oduna dağlama

Benden başkasına meyil bağlama

Geçti dost kervanı eyleme beni

Gider isem bu il sana yurt olsun

Münafıklar aramızda kurt olsun

Ben ölürsem yüreğine dert olsun

Geçti dost kervanı eyleme beni

Pir Sultan Abdal’ım dağlar aşalım

Aşalım da dost iline düşelim

Çok nimetin yedim helallaşalım

Geçti dost kervanı eyleme beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder