4 Kasım 2020 Çarşamba

Kır Atıma Bineyim Şarkısının Do Re Mi Notaları

 

Kır Atıma Bineyim Şarkısının Do Re Mi Notaları

 Mi re do la la sol – sol fa mi re do re do Kır atıma bineyim

La si do re mi re do – do si si la la la Yâr yoluna gideyim 

Sol la si la la sol – la sol fa mi fa sol la Beni aşka düşüren

Fa mi re do re mi do la – do si si la la la – do si si la la si si do Gül yüzünü göreyim – göreyim

Si do mi fa re mi do – mi re do si la si do Aman aman ben yandım 

La si si la mi re do – do si si la la la Bana yâr olur sandım

 Kır Atıma Bineyim Sözleri

Kır atıma bineyim

Yâr yoluna gideyim

Beni aşka düşüren

Gül yüzünü göreyim

Aman aman ben yandım

Bana yâr olur sandım

Ey dağlar ulu dağlar

Yüreciğim kan ağlar

Yâr buradan geçti mi?

Söyleyin yüce dağlar

Aman aman ben yandım

Bana yâr olur sandım


Kır Atıma Bineyim Şarkısının Flüt, Org, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder