4 Aralık 2020 Cuma

Şükrü Güler Sevdaluk Böyle Birşey Şarkısının Do Re Mi Notaları

 

Şükrü Güler Sevdaluk Böyle Birşey Şarkısının Flüt, Org, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları

 NAKARATRE RE RE RE RE RE (REDO)

DO RE Mİ RE RE DO DO Sİ

Sİ DO RE DO Sİ Sİ (SİLA) 

LA Sİ DO Sİ LA LA

SOL SOL SOL SOL SOL (SOLFA) (SOLFA)

FA SOL LA SOL SOL (SOLFA) (SOLFA)

RE RE RE RE RE RE SOL

(SOLFA) SOL Mİ RE Mİ Mİ Mİ

Mİ RE Mİ LA Mİ RE Mİ LA

 (NAKARAT  ÇALARKEN KISIM)

SOL’LAR İNCE BASILACAKTIR

 

Şükrü Güler Sevdaluk Böyle Birşey Sözleri

 Telefon ettim yara

Dedi gelmeden ara

Açarım pencereyi

Hafif çevir duvara

Yüreğim pişe pişe

Devirdim iki şişe

Dedi ne korkayisun

Sevdaluk böyle bişe

Açtı bana kapıyi

Dediki sar yarami

Dedum yakalanursak

Ağlaturlar anami

Yüreğim pişe pişe

Devirdim iki şişe

Dedi ne korkayisun

Sevdaluk böyle bişe

Sevdaluk bana uyar

Vallahi deli uyar

Dedim ya evdekiler

Dedi duyarsa duyar

Yüreğim pişe pişe

Devirdim iki şişe

Dedi ne korkayisun

Sevdaluk böyle bişe

Sohbet muhabbet dalduk

Gece sabaha kalduk

Dedim bırak gideyim

Gören olursa yanduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder