5 Aralık 2020 Cumartesi

İmera Kalandar Şarkısının Do Re Mi Notaları

 

İmera Kalandar Şarkısının Flüt, Org, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları

 

sollodododosidosidoredodosi

sollodododosidosidoredodosi

la sol dododo sisi dosisisilala

Tekrar

sollodododosidosidoredodosi

sollodododosidosidoredodosi

la sol dododo sisi dosisisilala

 

İmera Kalandar Sözleri

 Kalandar gecesine

Kış ondadır ondadır

Alan aldı yariniİş ondadır ondarı

Bizum orda yapilur

Kalandar çörekleri

Tuzlamayı yiyenun

Yanmiştur yürekleri

Beğendum o çörekten

Sevdiğum yari gördüm

O da gördü söyledi

Ben de sana su verdum

Bene bu hevesluğumi

Kalandar’a saklarum

Rüyamda sevduğumi

Yatarda kucaklarum

Zemheri üzüm oyu

Sığır koyan Kalandar

Kalandar bir başkadur

Onda bir keramet var

Yedi merdekten söktum

Onun odunlarini

Yedi evden topladum

Tuz ile unlarini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder