5 Aralık 2020 Cumartesi

Onay Şahin Utanmayacak Mısın Şarkısının Do Re Mi Notaları

 

Onay Şahin Utanmayacak Mısın Şarkısının Keman, Org, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları

 

RE RE DO RE Sİ Sİ DO RE (şarkının giriş kısmı)

DO DO Sİ DO LA LA Sİ DO

DO DO Sİ DO LA LA LA

Mİ Mİ Mİ FA RE RE Mİ FA

RE RE RE Mİ DO DO RE Mİ

NAKARAT (SOL RE RE RE DO DO RE Mİ Mİ RE DO RE Sİ Sİ DO RE )

DO DO Sİ DO LA LA Sİ DO

DO DO Sİ DO LA LA LA

 

Onay Şahin Utanmayacak Mısın Sözleri

 Bakma gözlerum bakma

Garip garip yollara

ALLAH’ım sabır versin

Sevda çeken kullara

Ah gülgen dallarundan

Budanmayacak misun?

Bana yaptıklarından

Utanmayacak Mısın?

Kaldim kara kişlara

Yazlari bekleyemem

Ben bu kadar dertlere

Seni da ekleyemem

Ah gülgen dallarundan

Budanmayacak misun?

Bana yaptıklarından

Utanmayacak Mısın?

Bir teselli bulurum

Kendimi avuturum

Geçtim nicelerinden

Seni da unuturum

Ah gülgen dallarundan

Budanmayacak misun?

Bana yaptıklarından

Utanmayacak Mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder