2 Aralık 2020 Çarşamba

Ali Kınık Çocuk Gibiyim Şarkısının Do Re Mi Notaları

 

Ali Kınık Çocuk Gibiyim Şarkısının Flüt, Org, Piyano, Melodika, Do Re Mi Notaları

 

DORERE RERERE REMİ REDODO DO  karar

DODODO DODODO DORE DOSİSİ Sİ  karar

LASİSİ SİSİSİ SİDO SİLALA LA  karar

Söz Bölümü:

 FAFAFA FAFAFA FASOL FAMİMİ

REMİMİ MİMİMİ MİFA MİRERE

DORERE RERERE REMİ REDODO

DODODO DODODO DORE DOREMİİ

 

Ali Kınık Çocuk Gibiyim Sözleri

 

Ben Kumdan Bir Kale Yaptım ki Bize

Kimse Bu Dokunmasın Sevgimize

Bu Masalı Gören Olmasın Diye

Kağıttan Gemiler Saldım Denize

Ben Seni Severken Çocuk Gibiyim

Seni Seviyorum Çocuk Gibiyim

Sen İste Emrinde Kahramanlarım

Kurşun Askerlerim Oyuncaklarım

Seni Üzerlerse Haber Ver bana

Ben Senin Kapında Nöbet Beklerim

Çünkü Ben Severken Çocuk Gibiyim

Küsersem Kızarsam Anla Sen Beni

Oyunu Bozarsam Anla Sen Beni

Ali’nin Ayşe’yi Çok Sevdiğini

Duvar’a Yazarsam Anla Sen Beni

Ben Seni Severken Çocuk Gibiyim

Seni Seviyorum Çocuk Gibiyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder