29 Ekim 2020 Perşembe

Canbay & Wolker Dünya Şarkısının Do Re Mi Notaları

 

Canbay & Wolker Dünya Şarkısının  Do Re Mi Notaları

Melodika,Do Re Mi Notaları,Piyano,Org,Canbay & Wolker Dünya Şarkısının Flüt,


 



re re re do do si re do do si si do do

si do do si si do do si re do do si si la la sol

fa sol fa sol fa sol la si do si

re re re re do si re do do si si la la sol


Dünya Sözleri

 Vazgeçtim kaybetmekten

Geçtim günleri sabretmekle

Odan da yangınlarla

Ne zorun var cana kastetmekle ?

Elimde bi nefes bi can kaldı

Düşmez kalkmaz bir Allahtır

O çakalları uyandırın

Artık çobanlar silahlandı

Nefret birikir içindeki kir gibi

Benzin dökülü yak elindeki kibriti

Gün gelecek hesap soracaksınız

Ama hiç biriniz olamıyordu biz gibi

Sen kimsin senden yiyeceğiz

Maddeye düşürene etek giydireceğiz

Nasıl düştüyseniz öyle kalkın

Artık kimseye el vermiyeceğiz

Ona söyle öyle bakmasın abla

Kurnaz kendini kandırır anca

Yok hiç payım haklısın amca

Hakkımızı alanın aklını alcağız

Yaraların hırsıma borçlu gülüp eğlendik gırgıra doyduk

Acıları yükledim sırtıma koydum

En güzel yaşında fırtına kopsun

(Nakarat)(Tekrar)

Dünya dönüyor , dönüyor başım dönüyor bi sokak arası gibi sahteliğine dönüyor

Sahte suratlarını görüyorum sevdiğimi kaybettim duygularım ölüyor

(Wolker)

Günler geçecek zorla

İhanetin bak affı da olmaz

Hayata gülüp geçtik ama

Dünya bile bize dedi eyvallah

Kurduğum bi hayallerim var

Üstünden geçen betonlar

Derdin ortasına dikilen taşlar

Önce benden başla

Hedef uzun gece uzun dostun kuruyor pusu korkuyorsan gideceksin yem etmiyeceksin kurda kuşu

Yada aksine gideceğiz yoldan dönmek yok asla (asla)Kaybettiğin hayallerini bırak gitsin onlar bizlere fazla

Bizlere fazla Çok kasvetli

Üzülmene gerek yok çünkü onlar bunları çoktan hak etti

Tek yolunda olan işler değil

Dostum düşmeni istemiyorum

Bizden biri gibi davranma

İnan kardeşim hiç içten değil

(Nakarat)

Dünya dönüyor , dönüyor başım dönüyor bi sokak arası gibi sahteliğine dönüyor

Sahte suratlarını görüyorum sevdiğimi kaybettim duygularım ölüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder