30 Ekim 2020 Cuma

Açığım Yok Kapalım Yok Dünyada Türküsü Do Re Mi Notaları

 

Açığım Yok Kapalım Yok Dünyada Türküsünün Bağlama, Saz, Do Re Mi Notaları

 1– Sİ DO DO DO RE RE LA LA LA Sİ

2- RE Mİb RE RE RE RE RE Mİb RE RE RE RE Sİ

DO DO DO RE RE LA LA LA Sİ FA SOL LA – karar s.


Açığım Yok Kapalım Yok Dünyada Sözleri

 Açığım Yok Kapalım Yok Dünyada

Ne İse Ahvalim Görsünler Beni

Hiç Kimseye Vebalim Yok Dünyada

İster Sevip İster Dövsünler Beni

Allah Kul Yaratmış Biride Benim

Kimden Kaldı Bana İmanım Dinim

Ne Şeytan Tanırım Nede Peri Cin

Konuşan İnsanim Görsünler Beni

Okudum Kuranı Edep Erkanlı

Yaptığım Secdenin Kıblesi Canlı

Gerdeksiz Gecede Bir Delikanlı

Ölü Bir Geline Versinler Beni

Akarsu’yum Boşa Güldükten Sonra

Azrail Yok İmiş Öldükten Sonra

Gönül Tahtın Harap Olduktan Sonra

Boş Kuru Hasıra Sarsınlar Beni




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder