18 Nisan 2021 Pazar

Oğuzhan Koç Beni İyi Sanıyorlar Şarkısının Do Re Mi Notaları

 Oğuzhan Koç Beni İyi Sanıyorlar Şarkısının  Do Re Mi Notaları

 

Mi fa(# Diyez) mi re mi fa(# Diyez) fa(# Diyez)

Re mi re do re do si

Do re do si la si do

Re mi re do si do re

Mi mi mi fa(# Diyez) fa(# Diyez) mi

Re mi re do si do re

Do re do si la si

Do re do si do si

Si do re

Mi mi mi fa(# Diyez) fa(# Diyez) mi

Re mi re do si do re

Do re do si la si

Do re do si do si

 

Beni İyi Sanıyorlar Sözleri

 

Uzun oldu gideli sen.

Ne de koydu ah bir bilsen

Beni sorarsan; İyi işte

Nasıl olunursa öyleyim ayrıldıktan sonra

Her şey aynı

Aynı kuşlar

Karanfiller…Hepsinin selamı var sana.

Ne de zormuş başa çıkmak!

Yokluğunla kucaklaşmak.

Kime sorarsan; seni andım

Bitti dedim,

Gitti.

Halimden anlar sandım

Haklı belki,

Herkes kendi derdinde ya..

Bir ben mi varım bu dünyada?

Ağlamadım diye sormadılar,

Beni iyi sanıyorlarİyi sanıyorlar

Unutursun iki gün sonra

Adını diyorlar onun.

UnutmamUnutursun iki gün sonra

Adını diyorlar onun.

KurudumBeni bitiren o aşkın

Adına diyorlar;Oyun

Söz & Müzik: Oğuzhan Koç

Düzenleme: Çağrı Telkıvıran

Yönetmen: Bedran Güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder